9 triki, kā internetbanka palīdz ietaupīt laiku

Vai zināji, ka gandrīz visus bankas pakalpojumus var saņemt Swedbank internetbankā vai mobilajā lietotnē? Piedāvājam ikdienā noderīgāko triku Top9, kas palīdzēs ietaupīt laiku un izvairīties no gājiena uz filiāli.

Maksājumu karte – pastkastītē

Ja ir nepieciešama jauna karte, to viegli var pieteikt internetbankas sadaļā “Manas kartes”. Saņemšanas veidu izvēlieties “Pa pastu” un gaidi, kad pastnieks to iemetīs pastkastītē. Tas notiek dažu dienu laikā un ir izdevīgāk nekā filiāles apmeklējums. Turpat var nomainīt arī atjaunotās kartes saņemšanas vietu. Internetbankā varēsiet arī aktivizēt saņemto karti.

Kartes bloķēšana

Ja karte nozaudēta, to “apēdis” bankomāts vai ir aizdomas par zādzību, ieteicams to nobloķēt. Šo darbību var veikt gan internetbankā, gan mobilajā lietotnē. Turklāt, ja tā tuvāko 10 dienu laikā atrodas, turpat var to aktivizēt no jauna.

Apdrošināšanas gadījuma pieteikšana

Ja ir noticis apdrošināšanas gadījums, vienkārši piesaki atlīdzību internetbankas sadaļā “Apdrošināšana”.

Kodu kartes maiņa 

Kā alternatīvu kodu kartei visērtāk izmantot bezmaksas lietotni Smart-ID, ko savā viedtālrunī (vai planšetē) pāris minūšu laikā var lejupielādēt katrs patstāvīgi. Ja nepieciešams, ielūkojies internetbankā esošajā instrukcijā.

Smart-ID instalēšana jaunā viedierīcē

Ja tiek nomainīts telefons un jaunajā ir nepieciešams instalēt Smart-ID, to var ērti izdarīt, izmantojot abas ierīces. Vecajā ierīcē nav nepieciešama SIM karte, vien interneta pieslēgums.

Instrukcija, kā to izdarīt, pieejama šajā video.

Pārskaitījumu limitu palielināšana internetbankā

Ja gadās kāds lielāks maksājums un esošais pārskaitījumu limits internetbankā nav pietiekams, izmantojot Smart-ID vai kodu kalkulatoru, to viegli var palielināt. Internetbankā līguma limitu var mainīt, palielinot līdz 10 000 EUR. Lai veiktu izmaiņas, dodies uz sadaļu “Līguma limiti" un izvēlies “Mainīt limitus”.

Kartes limitu palielināšana

Ja gadās kāds lielāks pirkums ar karti, limitu maksājumiem ar karti tirdzniecības vietās var palielināt mobilās lietotnes sadaļā “Kartes” vai sadaļā ”Manas kartes”, noklikšķinot uz “Mainīt limitus”.

Mobilo paziņojumu pieslēgšana

Lai tu vienmēr būtu informēts par darījumiem savā kontā, mobilajā lietotnē ir pieejama paziņojumu (Push notifications) iespēja. Tā ļauj saņemt dažādus paziņojumus par darījumiem ar karti. Pieslēgšanas instrukcija atrodama ŠEIT

Patēriņa finansēšanas produkti

Ja rodas nepieciešamība pēc papildu naudas līdzekļiem, aizpildi pieteikumu internetbankā. Turpat saņemsi arī atbildi un iespēju parakstīt līgumu. Sadaļā “Kredīti, līzings, kredītkartes” var arī veikt/pieteikt izmaiņas esošajos kredītlīgumos. 

Ievēro – šie gan ir tikai daži no jautājumiem, kurus var atrisināt, nedodoties uz filiāli. Lai uzzinātu vairāk, ieskaties internetbankā! Savukārt, ja nepieciešama padziļināta konsultācija vai jautājums nav steidzams, atgādinām par iespēju ieplānot tikšanos ar speciālistu ērtā laikā – arī to vari pieteikt savā internetbankā.

Aptauja

Kura, tavuprāt, ir tavas finanšu veselības vājākā vieta?