10 veidi, kā internetbanka var aizstāt filiāles apmeklējumu

Vai zināji, ka gandrīz visus bankas pakalpojumus var saņemt Swedbank internetbankā vai mobilajā lietotnē? Piedāvājam ikdienā noderīgāko lietu Top 10, kas palīdzēs ietaupīt laiku un izvairīties no gājiena uz filiāli.

Kartes bloķēšana

Ja karte nozaudēta, to “apēdis” bankomāts vai ir aizdomas par zādzību, ieteicams to nobloķēt. Šo darbību var veikt gan internetbankā, gan mobilajā lietotnē. Turklāt, ja tā tuvāko 10 dienu laikā atrodas, turpat var to aktivizēt no jauna.

Maksājumu karte – pastkastītē

Ja ir nepieciešama jauna karte, to viegli var pieteikt internetbankas sadaļā “Manas kartes”. 

  • Saņemšanas veidu izvēlieties “Pa pastu” un gaidi, kad pastnieks to iemetīs pastkastītē.

Tas notiek dažu dienu laikā un ir izdevīgāk nekā filiāles apmeklējums. Turpat var nomainīt arī atjaunotās kartes saņemšanas vietu. Internetbankā varēsiet arī aktivizēt saņemto karti.

Bankas virtuālais asistents – lai saņemtu ātras atbildes 24/7

Izmanto čatu, lai saņemtu ātras atbildes. Čatā ar Swedbank virtuālo asistentu tu vari saņemt atbildes uz vairāk nekā 1000 dažādiem jautājumiem – sākot ar pamatinformāciju par maksājumu kartēm, pārskaitījumiem, Smart-ID un bankas kontiem, līdz pat jautājumiem par apdrošināšanu un pensijas uzkrājumiem. Virtuālā asistenta galvenā priekšrocība ir tā, ka tas spēj sniegt rakstiskas atbildes jebkurā diennakts stundā.

  • Lai uzdotu jautājumu dodies uz kontaktu sadaļu vai klikšķini uz čata simbolu internetbankas labajā apakšējā stūrī.

Video konsultācijas ar bankas speciālistiem

Lai aiztaupītu sev došanos uz bankas filiāli, zini, ka konsultāciju par bankas pakalpojumiem iespējams saņemt arī video konsultāciju laikā. Video konsultācijai vari pieteikties internetbankā, savukārt saruna ar Swedbank ekspertu notiks MS Teams vidē, līdz ar to būs tikpat personalizēta, kā līdz šim ierastās tikšanās filiālē. Lai pievienotos video konsultācijai, var izmantot jebkuru ierīci ar interneta pieslēgumu: datoru, planšetdatoru vai mobilo ierīci. Turklāt video konsultācijas iespējams saņemt par specifiskām un sarežģītām tēmām, piemēram, konsultācijas par personiskajām finansēm, investīciju iespējām un pensijas uzkrājumiem.

Smart-ID instalēšana jaunā viedierīcē

Ja tiek nomainīts telefons un jaunajā ir nepieciešams instalēt Smart-ID, to var ērti izdarīt, izmantojot abas ierīces. Vecajā ierīcē nav nepieciešama SIM karte, vien interneta pieslēgums.

  • Instrukcija, kā to izdarīt, pieejama šajā video.

Pārskaitījumu limitu palielināšana internetbankā

Ja gadās kāds lielāks maksājums un esošais pārskaitījumu limits internetbankā nav pietiekams, izmantojot Smart-ID vai kodu kalkulatoru, to viegli var palielināt. Internetbankā līguma limitu var mainīt, palielinot līdz 5 000 EUR. Lai veiktu izmaiņas, dodies uz sadaļu “Līguma limiti" un izvēlies “Mainīt limitus”.

Kartes limitu palielināšana

Ja gadās kāds lielāks pirkums ar karti, limitu maksājumiem ar karti tirdzniecības vietās var palielināt mobilās lietotnes sadaļā “Kartes” vai sadaļā ”Manas kartes”, noklikšķinot uz “Mainīt limitus”.

Mobilo paziņojumu pieslēgšana

Lai tu vienmēr būtu informēts par darījumiem savā kontā, mobilajā lietotnē ir pieejama paziņojumu (Push notifications) iespēja. Tā ļauj saņemt dažādus paziņojumus par darījumiem un e-rēķiniem.

Krājrīka aktivizēšana

Ar Krājrīku vari veidot uzkrājumu nemanāmi – maziem un gudriem soļiem. Vari izvēlēties kartes maksājumu noapaļošanas funkciju un katru reizi, kad maksāsi ar karti, starpība starp pirkuma summu un apaļu ciparu ieripos tavā kontā. Papildus tam lielākam uzkrājumam vari noformēt regulāro maksājumu, kā arī veikt papildu iemaksas, kad vien vēlies. Aktivizēt Krājrīku vari internetbankā.

Patēriņa finansēšanas produkti

Ja rodas nepieciešamība pēc papildu naudas līdzekļiem, aizpildi pieteikumu internetbankā. Turpat saņemsi arī atbildi un iespēju parakstīt līgumu. Sadaļā “Kredīti, līzings, kredītkartes” var arī veikt/pieteikt izmaiņas esošajos kredītlīgumos. 

  • Ievēro – šie gan ir tikai daži no jautājumiem, kurus var atrisināt, nedodoties uz filiāli. Lai uzzinātu vairāk, ieskaties internetbankā! Savukārt, ja nepieciešama padziļināta konsultācija vai jautājums nav steidzams, lūgums iepriekš rezervēt klātienes tikšanos ar bankas speciālistu sev ērtā laikā kādā no bankas filiālēm – arī to vari pieteikt savā internetbankā.
Aptauja

Kura, tavuprāt, ir tavas finanšu veselības vājākā vieta?