Kā pašam atjaunot Smart-ID, ja nomainīts telefons?

Tālruņa maiņa allaž ir gan priecīgs, gan piņķerīgs process – jāapgūst jaunās iespējas un jādomā, kā nepazaudēt vecās.

Satura pārkopēšanu no vecās ierīces uz jauno var palūgt izdarīt veikala pārdevējam, bet, ja iegādājies telefonu internetā vai pārdevējs nav gana atsaucīgs, šis process jāveic pašam.

Lai veicinātu klientu lojalitāti, tālruņu ražotāji lielākoties nodrošina, ka pāreja no viena šīs kompānijas tālruņa uz citu šī paša uzņēmuma ražojumu noris ātri, vienkārši, saglabājot visas paroles un pat izkārtojumu. Kad tas paveikts, vecais tālrunis parasti tiek noguldīts dziļi skapī vai atdots lietošanai kādam citam. Tomēr ir kāds svarīgs aspekts, kas jāņem vērā Smart-ID lietotājiem, – lai arī lietotne ir pārkopējusies, tā uzreiz nedarbosies, jo katra jauna pieeja Smart-ID ir jāapstiprina ar iepriekšējo.

Kā izveidot Smart-ID kontu jaunā viedierīcē ar esošo Smart-ID?

  • Ieslēdz abas ierīces – gan veco, gan jauno – un pārliecinies, ka tām ir interneta pieslēgums (tas nekas, ka vecajā telefonā vairs nav SIM kartes).
  • Jaunajā telefonā lejupielādē Smart-ID lietotni un sāc veidot kontu, norādot nepieciešamo informāciju.
  • Kā reģistrācijas līdzekli izvēlies opciju Smart-ID un seko instrukcijām.
  • Kad jaunajā ierīcē Smart-ID ir aktivizēts, veco Smart-ID kontu vari izdzēst.

Videoinstrukcija:


Citas noderīgas pamācības un video instrukcijas par to, kā ērti izmantot bankas pakalpojumus savā viedierīcē vai internetbankā - skaties šeit!

Aptauja

Kura, tavuprāt, ir tavas finanšu veselības vājākā vieta?