Lai ātrāk un efektīvāk apkalpotu klientu un pacientu plūsmu Rīgas Austrumu klīniskajā universitātes slimnīcā, Swedbank sadarbībā ar tehnoloģiju uzņēmumu Tapbox ievieš jaunus pašapkalpošanās reģistrācijas un pakalpojumu apmaksas risinājumus. Šobrīd stacionāra “Latvijas Onkoloģijas centrs” jaunizremontētajā Klientu apkalpošanas centrā apmeklētājiem jau ir pieejami pirmie 2 pašapkalpošanās stendi un cilvēki labprāt izmēģina piedāvātās iespējas. Tuvākajā laikā arī stacionāra “Gaiļezers” Klientu apkalpošanas centrā plānots uzstādīt vēl divus pašapkalpošanās stendus. Nosauktajos Klientu apkalpošanas centros ikdienā reģistrējas lielākais cilvēku skaits, lai vēlāk dotos vizītē pie ārsta vai veiktu diagnostiskos izmeklējumus.
Kā uzsver Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas Klientu vadības direktore Agrita Junkere:
”Ieviešam digitālos risinājums, kas ļaus cilvēkiem patstāvīgi nokārtot visas nepieciešamās formalitātes un uzreiz pēc tam doties, piemēram, vizītē pie ārsta, tādējādi ietaupot laiku un negaidot kopējā rindā. Šobrīd mērķtiecīgi strādājam, lai klientiem un pacientiem nodrošinātu tādu apkalpošanu un atbalstu, kas vairotu pozitīvu pieredzi. Un viens no būtiskiem nosacījumiem - laika resursa ietaupījums. Modernizējot procesus, uzlabojam Klientu apkalpošanas centru kapacitāti un mazinām rindas. Savukārt klientu centra operatorus varēsim novirzīt darbam Zvanu centrā, tādējādi samazinot gaidīšanas laiku uz savienojumu ar operatoru. Digitālie risinājumi sniedz būtiskas priekšrocības – laika un resursu ietaupījumu, tādēļ esam gandarīti par veiksmīgu pilotprojekta īstenošanu un sadarbību.”
Lai arī Tapbox pašapkalpošanās stendos ir iespējams integrēt visdažādākos pakalpojumus, Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas stacionāra “Latvijas Onkoloģijas centrs” Klientu apkalpošanas centrā un stacionārā “Gaiļezers” pašapkalpošanās stendos pacienti primāri reģistrēties ārsta apmeklējumam, kā arī norēķināties par sniegtajiem pakalpojumiem. Ātrai un ērtai maksājumu pakalpojumu nodrošināšanai, Tapbox sadarbojas ar Swedbank, izmantojot maksājumu karšu risinājumus un to sniegtās priekšrocības.
Kā norāda Valdis Vaišļa, Swedbank Naudas pārvaldības daļas vadītājs:
“Pēdējie gadi ir bijis milzīgs transformācijas process gan bankas maksājumu sistēmu uzlabojumos, gan arī klientu apkalpošanas procesā. Izmantojot aizvien vairāk tehnoloģiju, mēs varam ne tikai uzlabot klientu servisa kvalitāti, bet arī paātrināt laiku, kas nepieciešams, izmantojot bankas pakalpojumus. Tapbox risinājums ir lielisks rīks, kā apvienojot klientu apkalpošanas tehnoloģijas ar bankas maksājumu karšu norēķinu sistēmām, mēs iegūstam pilnīgi jaunu klientu apkalpošanas kvalitāti. Lai norēķinātos par jau iepriekš zināmām ārstniecības procedūrām, klientam vairs nav nepieciešams gaidīt rindā”.
Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca ir lielākā Latvijā, tādēļ ir būtiski, ka tieši šeit Tapbox ievieš un īsteno digitālus risinājumus, kas palīdzēs lielam skaitam slimnīcas klientu saņemt ārstniecības pakalpojumus ātrāk.
“Mūsu mērķis bija piedāvāt digitālu risinājumu, kas ir veiksmīgi realizēts. Nākamajā sadarbības posmā plānojam piedāvāt Tapbox stendā veikt arī pierakstu un ārstniecības pakalpojumu pēcapmaksas funkcionalitāti. Sākotnēji tiks uzstādīti pirmie 4 pašapkalpošanās stendi. Augot klientu interesei, attiecīgi palielināsim stendu skaitu. Turpināsim attīstīt un pilnveidot dažādus digitālos risinājumus un esam gandarīti par līdzšinējo sadarbību,"
saka Jāzeps Linde, Tapbox pārdošanas vadītājs.
- Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca ir lielākā ārstniecības iestāde valstī. Pagājušajā gadā Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas 5 stacionāros ārstējās 54 490 pacienti, bet dienas stacionāros - vairāk nekā 25 058 pacienti. Pagājušajā gadā šeit ārstējās 85% no visiem valsts onkoloģiskajiem pacientiem. Esam vadošā Covid-19 pacientu ārstniecības iestāde, kur pandēmijas laikā ārstējās gandrīz 40% no visiem valstī reģistrētajiem Covid-19 pacientiem, kuriem bija nepieciešama ārstēšana intensīvās terapijas nodaļās.
- Tapbox ir pašapkalpošanās risinājumu nodrošinātājs visdažādākajām nozarēm un pielietojuma jomām, piemēram, ēdināšanai, kino, izklaidei, viesnīcai, biļešu iegādei, klientu apkalpošanai un daudz kam citam.