E-veikals eksportam un B2B klientiem: Erica Synths stāsts

“E-komercijas sarunās” mūzikas tehnoloģiju uzņēmuma “Erica Synths” dibinātājs Ģirts Ozoliņš stāsta par uzņēmuma ceļu starptautiskajā tirgū un dažādiem e-komercijas risinājumiem.

  • Kas jāņem vērā, lai e-veikalu veidotu ārzemju tirgum?
  • Kā pielāgot mājaslapu ne tikai gala patērētājiem, bet arī biznesa klientiem?
  • Kāpēc e-veikalā integrēt biznesa procesu sistēmas un kāds ieguvums uzņēmējam?
  • Kā nodrošināt produkta atpazīstamību un sasniegt savu klientu pasaulē?

Skaties video un uzzini “Erica Synths” pieredzi, kā e-komercijas risinājumi var palīdzēt uzņēmuma attīstībai pasaulē un kā nodrošināt tādu lietotāja pieredzi, lai iepirkties uzņēmuma e-veikalā gribētu ne tikai gala patērētājs, bet arī vairumtirgotāji un citi e-veikalu īpašnieki. 

“Erica Synths” ceļš uz globālo tirgu

Ģirts savu uzņēmējdarbību sāka, specializētajos mūzikas tehnoloģiju forumos tirgojot pašlodējamos komplektus modulārajiem sintezatoriem. Šobrīd Ģirta dibinātais uzņēmums “Erica Synths” ir viens no pieprasītākajiem mūzikas instrumentu un komponenšu ražotājiem pasaulē ar mūsdienīgu e-veikalu, kurā iepērkas ne tikai gala patērētāji, bet arī uzņēmuma sadarbības partneri – mūzikas instrumentu vairumtirgotāji un citi mūzikas instrumentu e-veikali.

Sākt ar maziem soļiem un attīstīties līdz ar biznesa izaugsmi

“Erica Synths” savu e-komerciju iesāka pakāpeniski, sākotnēji izstrādājot e-veikalu jau pieejamā e-komercijas platformā. Laikam ejot un uzņēmumam attīstoties, e-veikalā tika integrēti arī advancētāki risinājumi, pielāgojot tos esošajai uzņēmuma situācijai. Arī citiem uzņēmējiem Ģirts iesaka e-veikalu attīstīt līdz ar biznesa izaugsmi un uzreiz neinvestēt dārgos e-komercijas risinājumos.

Eksporta tirgus un uzņēmuma ilgtspējīga attīstība

Ģirts ir pārliecināts, ka atbildīgi uzņēmumu ir sākt tikai tad, kad redzat potenciālu arī eksporta tirgū, jo tādejādi nodrošināsiet uzņēmuma ilgtermiņa attīstību, taču noteikti nevajadzētu baidīties uzņēmuma mājaslapai izmantot Latvijas domēnu ar “.lv” nosaukuma beigās, tādejādi nesot Latvijas vārdu pasaulē.

Skaties sarunu ar “Erica Synths” dibinātāju Ģirtu Ozoliņu un uzzini, kā savu produktu un e-veikalu padarīt atpazīstamu pasaulē.