-
Kādas ir biežāk pieļautās kļūdas jau esošiem e-veikaliem?
-
Kādus datus ir vērts analizēt, lai uzlabotu savu e-veikalu?
-
Kāpēc e-veikalā piedāvātās maksājuma metodes ir tik būtiskas un kā tās atšķiras dažādās pasaules valstīs?
Atbildes uz šiem un citiem tev noderīgiem jautājumiem uzzini sarunā ar Artūru Krūzi.
E-komercija un nemitīgā attīstība
Artūrs ir pārliecināts, ka darbs e-komercijā ir nemitīgs ceļš uz attīstību, jo jaunākās tehnoloģijas, kā arī iedzīvotāju paradumi un vēlmes mainās tik strauji, ka vēl nesen izveidots e-veikals jau var būt novecojis un zaudēt klientu mūsdienīgāka un ērtāk lietojama risinājuma priekšā. Tomēr, lai nodrošinātu, ka e-veikals ir kvalitatīvs un piemērots klientam, Artūrs iesaka “iekāpt klienta” kurpēs un analizēt mājaslapā pieejamos datus savā labā.
Svarīgākais ir atcerēties, ka arī pēc e-veikala izveides ir būtiski nepārtraukti uzraudzīt un analizēt tā darbību, lai nodrošinātu optimālu klientu pieredzi, jo apmierināts klients būs arī bezmaksas reklāma jūsu uzņēmumam.
Noskaties video un uzzini, kas ir zelta likumi e-komercijā, lai jūsu uzņēmuma e-veikals turpinātu attīstību.
-
Citu jomas ekspertu padomus un pieredzi uzzini šeit: Swedbank e-komercijai