Stratēģiskā izšķiršanās: paša veikals, vairumtirdzniecība, tirdzniecība internetā vai visi kopā
Omni-kanālus jeb kombinētu tirdzniecību veikalos, internetā un citos kanālos bieži piemin kā labāko veiksmīgas pārdošanas stratēģiju. Vai tā strādā visiem tirgotājiem?
Sarunā piedalās:
- Līva Jaunozola, Andelemandele valdes locekle un īpašniece
- Uldis Iltners, Madara Cosmetics valdes loceklis un līdzīpašnieks
- Dana Andrejeva, Swedbank Starptautisko un tirdzniecības uzņēmumu apkalpošanas nodaļas vadošā korporatīvo klientu attiecību vadītāja
Sarunu vada Astra Šepa, Swedbank Korporatīvo klientu Rīgas reģiona vadītāja.
Diskusija notiek Swedbank konferences “Biznesa kompass: nozaru apskats labāku lēmumu pieņemšanai” ietvaros, kas organizēta atbalstot Uzņēmēju pieredzes dienas.