Swedbank apdrošināšana turpmāk segs izmaiņas lidojumos arī tad, ja aviosabiedrība par to paziņos pirms ceļojuma

Labas ziņas ceļotājiem – Swedbank būtiski pilnveidojusi apdrošināšanas piedāvājumu saviem klientiem, tai skaitā kredītkaršu lietotājiem.

Viens no būtiskākajiem jaunumiem ir plašāks segums situācijās, kad aviosabiedrība vai cits pasažieru pārvadājumu pakalpojumu sniedzējs maina regulāri kursējoša transportlīdzekļa maršrutu vai laika grafiku.

Swedbank ceļojuma apdrošināšana turpmāk atlīdzinās papildu transporta un naktsmītnes izdevumus arī tad, ja pasažieru pārvadājumu pakalpojumu sniedzējs par tām paziņo jau pirms ceļojuma sākuma. Tas nozīmē, ka klienti būs finansiāli pasargāti arī gadījumos, kad, piemēram, aviokompānija maina izlidošanas datumu vai laiku mēnesi vai divus pirms plānotā ceļojuma. Šādās situācijās apdrošināšana segs papildu izdevumus, kas var rasties, mainot aviobiļetes vai naktsmītnes rezervējumu.

Vienlaikus ir palielināta arī medicīniskās palīdzības apdrošinājuma summa – turpmāk tā būs 1 000 000 eiro vienai personai, nodrošinot vēl lielāku drošību neparedzētās situācijās ārzemēs, kad nepieciešama neatliekama medicīniskā palīdzība.

Biežākās ķibeles un atlīdzības

Swedbank apdrošināšanas dati rāda, ka, pieaugot ceļotāju skaitam, palielinās arī ceļojumu apdrošināšanas atlīdzības pieteikumu skaits. Tā pērn visbiežāk iedzīvotāji pieteica atlīdzību ceļojuma ķibeles gadījumā (35%), kas visbiežāk saistīta tieši ar izmaiņām ceļojumu grafikā, un vidējā atlīdzība šādos gadījumos bija 582 eiro.

Otrs biežākais atlīdzības pieteikumu iemesls bija medicīniskās palīdzības nepieciešamība ārvalstīs, kur vidējā atlīdzība bija 718 eiro. Savukārt lielākās izmaksātās atlīdzības mērāmas desmitos tūkstošos eiro. Piemēram, pērn viens no lielākajiem atlīdzības gadījumiem bija saistīts ar klientu, kuram akūtu muguras sāpju dēļ bija nepieciešama neatliekama operācija,  izmaksātā atlīdzība bija 25 000 eiro. Savukārt kāda ceļotāja Turcijā guva nopietnu kājas traumu, kas prasīja steidzamu ķirurģisku iejaukšanos, un izmaksātās atlīdzības apmērs sasniedza 35 000 eiro.

Trešais biežākais atlīdzības pieteikuma iesniegšanas iemesls bija personisko mantu bojājums vai zādzība (19%), kur vidējā atlīdzība pērn bija 746 eiro. Zīmīgi, ka zādzības visbiežāk notiek no automašīnām. Tā, piemēram, pērn lielākā izmaksātā atlīdzība sasniedza 3000 eiro, kad pie veikala ārzemēs tika apzagta nomas automašīna un nozagtas visas ģimenes mantas.

Kā norāda  Apdrošināšanas pārdošanas vadības daļas vadītājs Dzintars Kalniņš: “Arvien biežāk ceļotājiem sagādā izaicinājumus situācijas, kad savlaicīgi saplānotu ceļojumu jāmaina aviosabiedrības veiktu izmaiņu dēļ – piemēram, tiek mainīts izlidošanas laiks vai datums, tas nereti rada situācijas, kad kā kāršu namiņš sabrūk visi citi plāni. Turpmāk mūsu ceļojumu apdrošināšanas klientiem vairs nebūs jāsatraucas vismaz par finansiālo pusi, kas rodas šādu situāciju rezultātā. Savukārt medicīniskās palīdzības nepieciešamība ārzemēs ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc cilvēki visbiežāk izvēlas ceļojumu apdrošināšanu vai kredītkarti, kurā ir iekļauta ceļojuma apdrošināšana. Mūsu dati rāda, ka nepieciešamība apdrošināties pret šo risku ir pamatota, jo ārzemēs notiek visneiedomājamākās ķibeles. Tāpēc likumsakarīgi, ka palielinām arī medicīniskās palīdzības apdrošinājuma summu, jo ārstniecības pakalpojumu izmaksas dažādās valstīs ir ļoti atšķirīgas. Paplašinātais risku segums ļaus ceļotājiem justies vēl drošāk.”

Aptauja

Kura ir Tavas finanšu veselības vājākā vieta?