Lai uzlabotu klientu pieredzi saziņā ar banku, Swedbank izveidoti vairāki rīki, kas noderēs gan steidzīgajiem, gan tiem, kas taupa laiku. Visas saziņas iespējas ir apkopotas internetbankā – tajā var atrast gan nepieciešamo kontaktinformāciju, gan arī iespējas sazināties ar bankas speciālistiem. Swedbank Klientu pieredzes vadības daļas speciāliste Jekaterina Bulova klientiem iesaka izmantot iespēju pieteikt konsultāciju sev izdevīgā laikā. Ja nepieciešama nopietna saruna par, piemēram, investīcijām, hipotekāro kredītu vai kādu citu darījumu, noderēs iespēja Pieteikums konsultācijai.
Izvēlieties konsultācijas tēmu un laiku, kā arī to, vai vēlaties tikties klātienē vai saņemt zvanu, un jūsu izvēlētajā laikā konsultants jūs gaidīs filiālē vai piezvanīs. Šo iespēju J. Bulova iesaka izmantot tad, ja nepieciešama padziļināta konsultācija, kas prasa vairāk laika. Ātrajiem jautājumiem konsultanta laiku rezervēt nav nepieciešams. Lai klientiem, kas izmanto konsultāciju centra pakalpojumus, nebūtu jāgaida, kamēr atbrīvosies kāds no operatoriem, ir radīts jauns pakalpojums – atzvans. Tiklīdz operators būs brīvs, viņš pats jums piezvanīs. Savukārt ziņojums bankai noderēs, ja atbilde uz jautājumu nav steidzama, – to saņemsiet 24 stundu laikā.