Trīs Swedbank apdrošināšanas klienti Marina Sokolova, Lilija Zavicka un Vilmārs ir piedzīvojuši nepatīkamus brīžus, konstatējot, ka viņu dzīvokļi tikuši apzagti. Laimīgā kārtā viņiem izdevās atgūt materiālos zaudējumus!
Kaķis trokšņo? Nē, garnadži!
Marina Sokolova (56) vēlu naktī virtuvē ar vīru dzēra tēju. Sadzirdējusi neparastus trokšņus, Marina nodomāja, ka tas ir kaķis, kas snaikstās gar tikko no brauciena atvestajiem koferiem. Liels un nepatīkams pārsteigums atklājās mazliet vēlāk – izrādās, troksni bija radījuši zagļi, kas dzīvoklī ielavījās pa puspavērto lodžiju.
Marinai bija obligāti jāapdrošina dzīvoklis laikā, kamēr viņa atmaksāja hipotekāro kredītu. Kad kredīts tika dzēsts, bez apdrošināšanas varēja arī iztikt, bet Marina izlēma līgumu par mājokļa apdrošināšanu pagarināt. Un lēmums attaisnojās! Pēc atgadījuma viņa uzreiz piezvanīja gan policijai, gan bankai. Liels bija viņas pārsteigums, ka jau pēc divām nedēļām viņai atlīdzināja zaudējumus, tajā skaitā arī summu par nesen iegādātajām brillēm – kopā 1670,96 eiro.
Marinas gadījumā lieta ir veiksmīgi novesta līdz tiesai un zagļi pavisam drīz sēdīsies uz apsūdzēto sola.
Zādzība gaišā dienas laikā
Lilija Zavicka (54) pirms gada pierunājusi dēlu apdrošināt viņa dzīvokli, un pēc neilga laika izdarījusi to arī pati. Un labi, ka tā. Lilija dzīvo pirmajā stāvā. Viņas dzīvokli apzaga gaišā dienas laikā, kamēr viņa bija prom, bet vīrs strādāja mazdārziņā. Zagļi bija sabojājuši logu un caur to ielīduši mājoklī. Lilijai un viņas ģimenes locekļiem tika nozagtas dažādas elektroniskās ierīces – dators, planšetdatori, mobilais telefons u. c. Dzīvoklī esošās mantas bijušas izrakņātas un izvandītas.
Piedzīvotais emocionālais šoks bijis liels, un Lilijai šķitis, ka viņai nozagta arī bankas kodu karte. Kad viņa zvanīja uz Swedbank ar lūgumu nobloķēt kontu, bankas darbiniece ļoti iejūtīgi viņu nomierinājusi un aicinājusi vēlāk mierīgā gaisotnē pārskatīt personīgās mantas. Kodu karte atradusies!
Nākamajā dienā dzīvokli apskatīt ieradies apdrošināšanas speciālists. Viņš fiksējis zaudējumus, tostarp nodarītos postījumus logam. Pēc policijas akta nosūtīšanas bankai Lilija ļoti īsā laikā saņēmusi kompensāciju 1576 eiro apmērā. Lilija stāsta, ka augstu novērtējusi procesu, kā bankas darbinieki viņu un viņas ģimeni izvadījuši cauri nepieciešamajām procedūrām. Lilijai par apdrošināšanas gadījuma noformēšanu palikušas tikai pozitīvas emocijas, un viņa entuziastiski aicina visus apdrošināties pret šādiem dzīves gadījumiem.
Pārvarēt slinkumu atmaksājas!
Vilmārs (61) bija ieradies savā bankas filiālē nokārtot dažus jautājumus. Kad tas bijis izdarīts, bankas darbiniece viņam piedāvājusi apdrošināt mājokli ar visu iedzīvi. Vilmārs apsolījis iepazīties ar piedāvājumu un padomāt par to. Pēc vizītes viņam vairākkārt zvanīja no bankas un laipni atgādināja par izteikto piedāvājumu, līdz viņš izlēma par labu apdrošināšanai. Tagad Vilmārs ir pateicīgs Swedbank par neuzbāzīgo uzstājību un sev – par slinkuma pārvarēšanu, jo pēc kāda laika viņa dzīvoklis tika uzlauzts.
Dzīvokli apzaga tajā nedēļā, kad visi bija izbraukuši un neviena mājās nebija. Vilmārs domā, ka zagļi bija ievērojuši saimnieku prombūtni un izmantoja to savā labā. Ielīduši mājās pa uzlauztu logu, viņi aiznesa sievas rotaslietas un dažādus sadzīves priekšmetus, tostarp televizoru un darba instrumentus.
Policijā virzības šajā lietā joprojām nav, bet zaudējumi Vilmāram jau sen ir atlīdzināti. Apdrošināšanas speciālisti viņam palīdzēja sastādīt reālo zaudējumu sarakstu. Vilmārs ir pateicīgs, ka viņam nebija jātērē enerģija, pierādot un aizstāvot nozagto lietu esamību, jo banka viņa sacītajam uzticējās. Aprēķināto zaudējumu summu 1848,79 eiro apmērā viņam izmaksāja mēneša laikā.
Apdrošināšana – gan makam, gan dvēselei
Lilija, Marina un Vilmārs saņēma ne tikai finansiālo kompensāciju, bet arī bankas atbalstošo attieksmi. Un šobrīd ir priecīgi, ka viņiem bija dzīvokļa apdrošināšana.