Nauda

Sargā veselību un izvēlies bankas digitālos risinājumus!

Ja tev ir jautājums bankai, uz filiāli nav jādodas. Gan ikdienā, gan ārkārtas situācijās visi ikdienas pakalpojumi ir pieejami mūsu mobilajā lietotnē vai internetbankā – Swedbank.lv.

Padomi, kā visērtāk izmantot bankas pakalpojumus no mājām


Ja tev ir jautājums, mums ir atbilde
- esam apkopojuši visus biežāk uzdotos jautājumus internetbankas sadaļā "Klientu atbalsts".

Ikdienas naudas lietām visērtāk ir izmantot Swedbank mobilo lietotni un Smart-ID 
– veic maksājumus, aplūko konta atlikumu, sagatavo naudas pieprasījumu u.c.

Plašākai naudas lietu pārvaldīšanai iesakām izmantot internetbanku Swedbank.lv pārvaldi kartes un maksājumus, piesaki e-rēķinus, izvēlies kreditēšanas produktus, iegādājies apdrošināšanu u.c. Bet ņem vērā, ka lielāko daļu šo pakalpojumu vari saņemt arī mobilajā lietotnē.

Izmanto bezkontakta maksājumus un norēķinies par ikdienas pirkumiem ar karti vai viedierīci. Tas ir ne tikai ērtāk, bet arī palīdzēs izvairīties no mikrobiem, kas dzīvo uz skaidras naudas banknotēm.

Skaidra nauda ir pieejama mūsu bankomātos. Pēc pieskaršanās bankontēm un bankomātiem noteikti atceries kārtīgi nomazgāt rokas ar ziepēm.

Pasūti jaunu bankas karti internetbankā un izvēlieties saņemt to pa pastu, lai nebūtu jāiet uz filiāli.

Izjaukti tavi ceļošanas plāni un nepieciešama plašāka informācija par ceļojumu apdrošināšanu? Seko aktuālajai informācijai šajā bloga rakstā.

Ja tev rodas jautājumi:

Sargi sevi un apkārtējos!