Padomi, kā visērtāk izmantot bankas pakalpojumus no mājām
Kā viegli pārvaldīt savas naudas lietas mobilajā lietotnē un internetbankā? Visa nepieciešamā informācijā un ērtas video pamācības vienkopus šeit!
- Ja tev ir jautājums, mums ir atbilde - esam apkopojuši visus biežāk uzdotos jautājumus internetbankas sadaļā "Klientu atbalsts".
- Ikdienas naudas lietām visērtāk ir izmantot Swedbank mobilo lietotni un Smart-ID – veic maksājumus, aplūko konta atlikumu, sagatavo naudas pieprasījumu u.c.
- Plašākai naudas lietu pārvaldīšanai iesakām izmantot internetbanku Swedbank.lv – pārvaldi kartes un maksājumus, piesaki e-rēķinus, izvēlies kreditēšanas produktus, iegādājies apdrošināšanu u.c. Bet ņem vērā, ka lielāko daļu šo pakalpojumu vari saņemt arī mobilajā lietotnē.
- Izmanto bezkontakta maksājumus un norēķinies par ikdienas pirkumiem ar karti vai viedierīci. Tas ir ne tikai ērtāk, bet arī palīdzēs izvairīties no mikrobiem, kas dzīvo uz skaidras naudas banknotēm.
- Skaidra nauda ir pieejama mūsu bankomātos. Pēc pieskaršanās bankontēm un bankomātiem noteikti atceries kārtīgi nomazgāt rokas ar ziepēm.
- Pasūti jaunu bankas karti internetbankā un izvēlieties saņemt to pa pastu, lai nebūtu jāiet uz filiāli.
- Ja nepieciešama plašāka informācja par par ceļojumu apdrošināšanu, seko informācijai šajā bloga rakstā.
Ja tev rodas jautājumi:
- meklē atbildes Swedbank.lv biežāk uzdoto jautājumu sadaļā,
-
sazinies ar mums Swedbank.lv mājaslapas čatā vai rakstot ziņu internetbankā,
-
zvani, ja neizdodas atrast atbildi internetbankā,
- seko līdzi jaunumiem arī mūsu sociālo tīklu kontos Facebook un Twitter.
Sargi sevi un apkārtējos!