Ceļš uz līderību e-komercijā: iDeal pieredzes stāsts

“E-komercijas sarunās” kopā ar iDeal Latvijas filiāles vadītāju Nikolaju Zaikinu meklējam atbildes uz jautājumiem, kādam ir jābūt veiksmīgam e-veikalam un kas ir svarīgākais, īstenojot efektīvu e-komerciju uzņēmumā.

  • Kā uzņēmumam sasniegt izcilību e-komercijā un saņemt nozares ekspertu atzinību?

  • Kādam jābūt e-veikalam, lai tas būtu saskaņā ar zīmolu un ērts lietotājam?

  • Kāpēc e-veikalam jāpiesaista augstas kvalitātes klientu serviss?

  • Kāpēc e-veikalā ir vērts piedāvāt arī alternatīvos maksājumu veidus?

Skaties video un saņem atbildes uz šiem jautājumiem, kā arī uzzini, ko nozīmē būt Apple Premium partnerim Latvijā un kā tas ietekmē vai ierobežo uzņēmuma komunikāciju digitālajā vidē.

E-veikala attīstība ir nebeidzams maratons

Šogad iDeal Latvija saņēma “E-komercijas zvaigzne” balvu kategorijā “Lielais bizness” un šo apbalvojumu augstu novērtē visa iDeal Latvija komanda. Taču, kā skaidro Nikolajs, mājaslapa un e-veikals nekad nebūs pabeigts. Tam nemitīgi jāmainās un jāpielāgojas ne tikai šī brīža tendencēm, bet arī klientu paradumiem, tāpēc e-veikala attīstību nevajadzētu uztvert kā sprintu, drīzāk kā maratonu.

Nikolajs ir pārliecināts, ka veiksmīgā e-veikala attīstībā būtiska nozīme ir arī augsta līmeņa klientu servisam, jo attālinātie pircēji, gluži tāpat kā klātienes klients, vēlas individuālu pieeju un atbildes uz dažādiem jautājumiem. Tas veicinās klientu uzticību un veidos pozitīvu zīmola tēlu.

Alternatīvie maksājuma veidi ilgtermiņa attiecībām

Ilgtermiņa attiecībām ar klientiem Nikolajs iesaka piedāvāt ne tikai ātrus un ērtus digitālos maksājumus, bet arī dažādus alternatīvos maksājumu veidus, piemēram, nomaksas vai produktu abonementu programmas. Piedāvājot šos pakalpojumus, uzņēmums var veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem, piedāvājot regulāras iespējas iegūt jaunākos produktus un palīdzot atbrīvoties no iepriekš veiktajiem pirkumiem. Tas ne tikai ir izdevīgi uzņēmumam un klientam, bet arī veicina ilgtspēju, jo produkti netiek izmesti, bet gan nodoti uzņēmumam tālākai realizācijai.

Skaties sarunu ar iDeal Latvija filiāles vadītāju un uzzini, kā liela uzņēmuma e-komercijas risinājumus vari ieviest sava uzņēmuma e-veikalā.