Mazā biznesa ceļš e-komercijā - SIA “Mīci” stāsts

“Swedbank e-komercijas sarunās” tiekamies ar zīmola “Mīci” veidotāju Kristīni Volfu, lai uzzinātu, kā e-veikals var palīdzēt biznesam augt.

  • Vai uzņēmuma e-veikalu iespējams izveidot paša spēkiem un vai tā izmaksas ir “paceļamas” mazajam uzņēmējam?
  • Kāpēc svarīgi sazināties ar “pazudušajiem klientiem”?
  • Kāpēc e-veikalā nepietiek tikai ar rēķinu izrakstīšanu un ko sagaida klients?

Skaties video un uzzini, kā mazs uzņēmums var izveidot e-veikalu ar zemām izmaksām un kāpēc joprojām ir svarīgi savu produkciju piedāvāt arī klātienes mazumtirdzniecības veikalos.

Arī mazais uzņēmējs var!

Kristīnes stāsts par e-veikala izveidi ir iedvesmojošs piemērs tam, ka arī mazam uzņēmumam e-komercija ir pa spēkam. “Mīci” e-veikals tapšana bija Kristīnes un viņas vīra kopprojekts, izmantojot platformu Mozello. E-veikals tapa dažu dienu laikā un, kā stāsta Kristīne, īpašas priekšzināšanas IT jomā nebija nepieciešamas. Turklāt, izmantojot jau gatavos platformas risinājumus, arī e-veikala izveidošanas izmaksas izdevās saglabāt zemas, tāpēc Kristīne ir pārliecināta, ka pirmā e-veikala izveide arī finansiāli ir pa spēkam katram uzņēmējam.

Visas “olas nelikt vienā groziņā”

Teju kā tika dibināts uzņēmums, Latvijā sākās pandēmija, tāpēc Kristīne saprata, ka uzņēmuma pārdošanas kanāliem ir jābūt pēc iespējas dažādākiem, lai nodrošinātu uzņēmuma attīstību un “visas olas netiktu liktas vienā groziņā”. Šobrīd “Mīci” sadarbojas gan ar mazumtirdzniecības veikaliem Latvijā, gan vairākiem veikaliem ārpus Latvijas, kā arī savu produkciju pārdod Etsy pārdošanas platformā un, protams, savā e-veikalā.

Skaties video un uzzini Kristīnes pieredzi ceļā uz ērtu e-veikalu, kā arī noskaidro, kādi mārketinga risinājumi vislabāk strādā maza uzņēmuma atpazīstamības celšanai.