E-komercijas sarunas: Ar īstu Latvijas ābolu sidru e-komercijā

“E-komercijas sarunās” kopā ar Valdi Vaišļu, Swedbank e-komercijas ekspertu, kā arī “Sabiles Sidrs” vadītāju Baibu Circeni un mārketinga vadītāju Elzu Circeni uzzinām, kā attīstīt digitālo klātbūtni un veidot e-veikalu.

Ko nozīmē attīstīt tiešsaistes tirdzniecību, ja esi mazs ražotājs, kurš tic savam produktam? “E-komercijas sarunās” kopā ar Valdi Vaišļu, Swedbank e-komercijas ekspertu, kā arī “Sabiles Sidrs” vadītāju Baibu Circeni un mārketinga vadītāju Elzu Circeni uzzinām, kā attīstīt digitālo klātbūtni un veidot e-veikalu, kas palīdz ne tikai pārdot, bet arī stiprina saikni ar klientiem.

  • Kā radās ideja par sidra ražošanu?
  • Kādi bija pirmie soļi un lielākie izaicinājumi, uzsākot alkoholisko dzērienu tirdzniecību internetā?
  • Kāpēc e-veikals ir vairāk nekā tikai pārdošanas kanāls – kā tas kļūst par stāsta nesēju?
  • Kādas maksājumu metodes visefektīvāk motivē klientus pabeigt pirkumu?
  • Kā "Sabiles Sidrs" izmanto sociālos tīklus un ekskursiju programmas, lai piesaistītu un iesaistītu klientus?
  • Kā ierobežotus resursus izmantot veiksmīgas e-komercijas sistēmas izveidē?

Atvērtība pārmaiņām un vēlme saglabāt saikni ar patērētāju pandēmijas laikā, rosināja uzņēmumu sākt izmantot digitālos kanālus. Vienlaikus “Sabiles Sidrs” aktīvi iesaistās pašmāju un starptautiskās izstādēs, pasākumos un degustācijās, stāstot par Latvijas sidra tradīcijām, stiprinot zīmola atpazīstamību un uzrunājot jaunus klientus. 

Kā atzīst uzņēmuma vadītāja Baiba Circene, pāreja uz digitālo vidi nav bijis tikai tehnisks jautājums.

“Interneta veikals ir dzīvs organisms,” viņa saka. “Lai tas strādātu, tam jāvelta laiks un uzmanība – regulāri jāpilnveido saturs, jādomā par klienta pieredzi un jārāda, ka aiz produkta stāv cilvēki, kam rūp.”

Šī pieeja – skatīties uz interneta veikalu kā uz aktīvu saikni ar klientu, nevis tikai pārdošanas kanālu – kļuvusi par vienu no "Sabiles Sidrs" digitālās stratēģijas pamatiem.

Svarīgs aspekts ir arī tas, kā uzņēmums izvēlas pasniegt savus produktus tiešsaistē.

Baiba uzsver: "Tiešsaistē klientam ir jāspēj sajust produktu."

Tāpēc liela uzmanība tiek pievērsta kvalitatīviem vizuālajiem materiāliem, skaidriem aprakstiem un tādam saturam, kas palīdz radīt uzticību vēl pirms veiktā pirkuma.

Mārketinga vadītāja Elza Circene papildina - e-komercijas vide prasa nepārtrauktu vēlmi izmēģināt jaunas pieejas: “Digitāli viss mainās ātri. Tāpēc mēs eksperimentējam - gan ar vizuālo risinājumu, gan ar to, kā uzrunājam savu auditoriju. Mēs redzam, ka vislabāk strādā tieši tas, kas ir patiess un īsts.”

Noskaties video un uzzini, kā ar ierobežotiem resursiem, izmantojot pašmācību, eksperimentēšanu un ārēju ekspertu konsultācijas, iespējams veiksmīgi attīstīt e-komerciju!

 Vairāk praktisku padomu un iedvesmojošu pieredzes stāstu meklē: Swedbank e-komercijai.