Veiksmīgs e-veikals ar mazu mārketinga budžetu: kā to panākt?

“Swedbank e-komercijas sarunās” tiekamies ar digitālā mārketinga ekspertu ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi Kristapu Kalniņu.

  • Cik lielam jābūt mārketinga budžetam, lai e-veikals sasniegtu savu klientu?
  • Kāpēc svarīgi ir ne tikai uzrunāt, bet arī izpētīt savu mērķauditoriju?
  • Kādi tiešsaistē pieejamie rīki palīdzēs e-veikalam augt?

Skaties video un uzzini atbildes uz šiem un vēl citiem tev noderīgiem jautājumiem par e-veikala mārketingu no e-komercijas eksperta, mārketinga aģentūras “Frank by Inspired” stratēģiskā partnera Kristapa Kalniņa.

Svarīgākais - klientu izpēte un mērķauditorijas izpratne

Viens no galvenajiem panākumu atslēgas elementiem ir izpratne par savu mērķauditoriju. Kristaps iesaka izveidot klienta profilus un ceļa kartes, lai noteiktu galvenos saskares punktus ar potenciālajiem klientiem. Klientu izpētes rīki un metodes, kas tiešsaistē ir pieejamas daudz un dažādas, palīdzēs detalizēti saprast klientu vajadzības un uzvedību. Pēc tam, kad būsi izpētījis savu klientu, tev būs vieglāk veidot vēstījumus, atrast pareizos saziņas kanālus, kā arī pielāgot savu e-veikalu tieši tavu klientu vēlmēm un vajadzībām.

Mērķtiecīga resursu izmantošana un eksperimentēšana

Kristaps ir pārliecināts, ka pat ar ierobežotu mārketinga budžetu ir iespējams panākt vēlamo rezultātu, ja mērķtiecīgi izmanto visus pieejamos resursus. Eksperts iesaka sākotnēji vairāk investēt rīkos, kas veicina e-veikala atpazīstamību un uzlabo tā redzamību plašajās interneta dzīlēs. Turklāt nevajadzētu baidīties būt drosmīgiem - eksperimentēšana un pielāgošanās ir svarīgi soļi, lai atrastu visefektīvākās metodes un rīkus sava e-veikala izaugsmei.

Gribi zināt cik?

Sarunas noslēgumā uzzini praktisku piemēru, kā aprēķināt savam biznesam optimālo mārketinga budžetu.

Skaties video un uzzini, kā ar mazu mārketinga budžetu sasniegt labāko rezultātu savam e-veikalam.