Taču, kā rīkoties, lai šajā tehnoloģiju jūklī nepazaudētu būtiskāko – cilvēku, viņa emocijas un vajadzības? Diskusijā analizēsim, kā līdzsvarot datu vadītu efektivitāti ar autentisku un jēgpilnu komunikāciju, lai veicinātu ne tikai klikšķus, bet arī patiesu uzticību un ilgtermiņa attiecības ar klientiem.
Tēmā ieskatu sniedz un sarunu vada Kristīne Rasnača, Swedbank Zīmola daļas vadītāja.
Sarunā piedalās:
- Kristīne Murjāne, "Skrīveru saldumi" Mārketinga vadītāja
- Rimants Liepiņš, taku skriešanas seriāla "Stirnu buks" organizators
Diskusija notiek Swedbank konferences “Biznesa kompass: konference uzņēmējiem” ietvaros. Pasākums notiek Uzņēmēju pieredzes dienu ietvaros.