Vienlaikus attālinātais pavasaris parādīja, ka bez fiziskā kontakta mēs kā sabiedrība nevaram. Līdz ar to ieguvēji ir tie uzņēmumi, kas spēj atrasties gan fiziskajā pasaulē, lai apmierinātu cilvēku vēlmi uz klātienes kontaktu, uz lietu sagaršošanu un sasmaržošanu, gan būt online vidē atbilstoši mūsdienu ritmam – ātri, un lai lietas ir pieejamas 24/7 un tepat – no viedtālruņiem. Bet vai katrs bizness var būt internetā?
Un kā ar jūsu biznesu – vai jūsu biznesam ir online alternatīva? Vai izmantojat visas interneta sniegtās iespējas savā labā, vai par to vēl tikai domājat? Novērtējiet to uzņēmuma online klātbūtnes pašvērtējuma testā
Uzziniet vairāk par biznesa iespējām internetā no digitālās transformācijas un pārmaiņu vadības eksperta Miķeļa Bendika videolekcijā, kas ir otrais stāsts mācību programmā ”Uzņēmuma darbs pārmaiņu laikā”:
“Lielākā mazo biznesu kļūda ir domāt un uzvesties kā mazam biznesam. Neatkarīgi no tā, cik jums ir darbinieku, ko jūs piedāvājat, kādas ir ražošanas iespējas, aicinu mazos uzņēmējus domāt kā lieliem biznesiem, kas var augt, un online vide ir kā dzirkstele tam.”