Šobrīd pieredzes apmaiņai durvis ver tādi pieredzes devēji kā “Balticovo”, “Latvijas Mobilais Telefons”, “Eco Baltia Vide”, Patentu valde, “Visma Labs”, “Draugiem Group” uzņēmums “DeskTime” un citi. Pieredzes devēju vidū izvēlēti temati, kas aptver darbinieku labbūtību un produktivitāti, finanšu pārvaldību, loģistikas jautājumus, kā arī ražošanas efektivitāti un ilgtspēju.
Arī Swedbank aicina uzņēmējus uz tiešsaistes konferenci “Biznesa kompass: konference uzņēmējiem 13. novembrī pl. 10.00 – 15.00 Swedbank Latvia Facebook kanālā. Swedbank eksperti, partneri un klienti dalīsies savā pieredzē un zināšanās tādās tēmās kā uzņēmumu finanšu veselība, pārdošana e-vidē, mākslīgā intelekta ietekme uz darba vidi, uzņēmēja atbildība vērtību ķēdē un konkurētspējas priekšrocības.
Kā uzsver Swedbank Uzņēmumu pārvaldes vadītājs Jevgenijs Ivanovs, no pieredzes un zināšanu apmaiņas ieguvēji ir visi - gan pieredzes dienu apmeklētāji jeb pieredzes ņēmēji, gan tie, kuri ar pieredzi dalās. “Pieredze ir katra uzņēmēja un arī uzņēmuma vērtīgākais aktīvs. Ar gadiem tā vērtība tikai palielinās, turklāt tas ir nezūdošs. Tāpēc esam gandarīti būt par Latvijas uzņēmējdarbības vidi apvienojošu spēku, lai rosinātu dalīties pieredzē, panākumos un arī gūtajās mācībās. Kā zināms, šāda prakse ne tikai veicina jaunu pazīšanos un zināšanu veidošanos, bet arī var būt ļoti noderīgs veids, kā ieraudzīt pašiem savas ikdienas rutīnas no malas.”
Atgādinām, ka uzņēmējiem un organizācijām, kuri gatavi dalīties pieredzē, joprojām ir iespēja reģistrēt savas Pieredzes dienas norisi no 11. līdz 15. novembrim. Savukārt dalībnieku pieteikšanās, kuri vēlas iepazīt citu uzņēmumu un organizāciju pieredzi, ir pieejama kamēr ir atvērta reģistrācija kādai no Pieredzes dienām. Dalībnieku reģistrācija norit platformā: www.pieredzesdienas.lv.
“Pieredzes apmaiņai ir liela nozīme LMT darbā – mēs cieši sadarbojamies ar izglītības un pētniecības iestādēm, partneriem no dažādām industrijām un ārvalstu kolēģiem, jo tikai tā – apmainoties domām, idejām un zināšanām, – var rasties jauni augstas pievienotās vērtības produkti un pakalpojumi, kas nes Latvijas vārdu pasaulē. Uzņēmēju pieredzes dienas ir lielisks veids, kā dalīties arī vērtīgā pieredzē par ikdienas darba organizēšanu, kas atvieglo lielu ideju un mērķu īstenošanu,” stāsta “Latvijas Mobilais telefons” prezidents Juris Binde.
“Kā savas nozares flagmanis, vienmēr esam bijuši atvērti dalīties gan ar labo pieredzi, gan pamācošiem pavērsieniem uzņēmuma darbībā. Tas viss bagātina un iedrošina arvien neapstāties pie sasniegtā, turklāt šāda refleksija ļauj arī mums pašiem palūkoties uz sava uzņēmuma attīstības ceļu no cita skatu punkta. Mūsu darbības pamatā ir sekošana aprites ekonomikas ciklam, un daļa no tā ir arī atvērtība citiem Latvijas uzņēmumiem - gan ar lieliem, gan maziem. Uzņēmēju pieredzes dienās varam dot un arī paši gūt jaunas atziņas gan ražošanas un administratīvajos jautājumos, gan arī personālvadības un kontaktu jomā,” stāsta Balticovo mārketinga projektu vadītāja Agnese Krīgerte.
Par Uzņēmēju pieredzes dienām
Uzņēmēju pieredzes dienas organizē Swedbank sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru (LTRK), Latvijas Darba devēju konfederāciju (LDDK) un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru (LIAA) Pasaules uzņēmējdarbības nedēļas (Global Entrepreneurship Week) ietvaros.
Par Pasaules uzņēmējdarbības nedēļu (Global Entrepreneurship Week)
Pasaules uzņēmējdarbības nedēļa ir starptautiska kustība, kuras laikā dažāda veida pasākumi notiek vairāk nekā 180 valstīs – to veido desmitiem tūkstošu pasākumu, aktivitāšu un konkursu, kas iedvesmo miljoniem cilvēku izpētīt viņu kā uzņēmēju potenciālu, vienlaikus dibinot kontaktus un veicinot sadarbību. Tā tika uzsākta 2008. gadā ar nacionālajām kampaņām 77 valstīs un ir paplašinājusies līdz aptuveni 10 miljonu dalībnieku iesaistei. Latvijā Pasaules uzņēmējdarbības nedēļas organizators ir Swedbank, kas jau septīto gadu pēc kārtas aicina uzņēmējus dalīties pieredzē.
Vairāk par iniciatīvu: www.pieredzesdienas.lv.