Šī iemesla dēļ Swedbank lietotne nenodrošinās atjauninājumus ierīcēs, kurās darbojas iOS 12 versija. Kas šādu ierīču lietotājiem jāzina?
- Turpināt lietot Swedbank lietotni būs iespējams, bet atjaunināt to nevarēsi.
- Lietotne no ierīces netiks automātiski dzēsta, bet to var izdzēst manuāli.
- Ja Swedbank lietotni no savas ierīces izdzēsīsi, tad vēlreiz lejupielādēt to nevarēsi.
- Kādā brīdī atsevišķas lietotnes funkcijas pārstās strādāt lietotnes versijā, kuru turpināsi lietot. Jaunās ieviestās funkcijas tev nebūs redzamas.
Kādu ierīču lietotājiem šīs izmaiņas varētu būt aktuālas?
Šīs izmaiņas ir aktuālas Swedbank klientiem, kuri lieto bankas mobilo lietotni tādās ierīcēs kā iPhone 5S, iPhone 6/6 Plus, iPad Mini 2, IPad Mini 3 un iPad Air un iPod Touch (6. paaudze).
Kur es varu apskatīties, kura operētājsistēmas versija manā ierīcē darbojas?
Savā ierīce dodies uz:
- Device Settings
- General
- Software Update
Tur ir atrodama informācija par esošo iOS versiju un šai ierīcei pieejamajiem atjauninājumiem.
Ko man darīt, ja manai ierīcei nav pieejama iOS13 vai iOS14 versija?
Tu varēsi turpināt lietot Swedbank lietotni, vienīgi tā netiks atjaunināta. Plānojot savas viedierīces maiņu, jāpatur prātā, ka viedierīce, kas atbalsta iOS13 vai iOS14 versiju, būs labāka izvēle, kas atbalstīs jaunākos drošības atjauninājumus.
Ko darīt, ja esmu izdzēsis Swedbank lietotni?
Ja izmanto ierīci ar iOS12 un esi izdzēsis Swedbank lietotni, tad atkārtoti lejupielādēt to nebūs iespējams. Šajā gadījumā savā ierīcē vari lietot internetbanku, izmantojot interneta pārlūkprogrammu.
Ērtībai saiti uz internetbanku vari saglabāt savas ierīces sākumekrānā (atver Swedbank.lv > Share > Add to Home Screen).