Mūsdienās lielākā daļa atjaunoto norēķinu karšu klientiem tiek nosūtītas pa pastu uz mājām, un kartes sākotnēji ir neaktīvas drošības apsvērumu dēļ. Tagad saņemtās debetkartes aktivizēšanu vari apvienot ar tik ikdienišķām darbībām kā iepirkšanos veikalā vai tuvējā bankomāta apmeklējumu.
Jaunās aktivizēšanas iespējas jau tagad var izmantot visi Swedbank klienti, kuri saņēmuši atjaunotās debetkartes – gan privātpersonas, gan uzņēmumi.
Kā aktivizēt karti veikalā vai bankomātā?
- Lai aktivizētu atjaunoto debetkarti veikalā, ar to vienkārši jāsamaksā par pirkumu, ievietojot karti maksājumu terminālī un ievadot PIN kodu.
- Savukārt bankomātā karti var aktivizēt, piemēram, izņemot vai iemaksājot skaidru naudu vai apskatot konta atlikumu.
Karti joprojām varēsi aktivizēt arī Swedbank lietotnē, internetbankā vai nepieciešamības gadījumā piesakot vizīti filiālē.
Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs: “Šie jaunumi mūsu klientiem ļaus ietaupīt laiku un apvienot kartes aktivizēšanu ar citām ierastām ikdienas darbībām – iepirkšanos veikalā vai tuvējā bankomāta apmeklējumu. Turklāt tiem klientiem, kuri neizmanto internetbanku vai mobilo lietotni, vairs nebūs speciāli jādodas uz filiāli, lai tikai saņemtu atjaunoto karti. Šo iespēju jau novērtē Swedbank klienti Lietuvā, un dati rāda, ka pirmajos mēnešos bankomātā vai terminālī aktivizēta jau vairāk nekā puse atjaunoto karšu – ticu, ka šādi ietaupīsim laiku arī mūsu klientiem Latvijā.”