Pa ceļam biznesā ar Jāni Kļaviņu, vairāku uzņēmumu dibinātāju, šobrīd - biznesa konsultantu.
Jānis dibinājis un līdzdarbojies vairāk nekā 25 uzņēmumos, tāpēc ir pieredzējis teju visas uzņēmumu attīstības fāzes - no gaidītām veiksmēm līdz pārsteidzošām neveiksmēm. Sevi dēvē par hobija uzņēmēju, izmēģinot spēkus dažādās nozarēs un zīmolu attīstībā. Reiz pat uzsācis aso mērču importu, pasūtot degustācijai 650 dažāda veida mērces. Šobrīd Jānis konsultē uzņēmumus attīstības un mārketinga jautājumos, tāpēc ir pārliecināts, ka ikviens var būt uzņēmējs, tomēr atzīst, ka ne visi būs veiksmīgi.
Jānis tic, ka biznesa konsultants ir kā blīve starp uzņēmēju un teoriju, starp uzņēmumu un citiem uzņēmumiem, starp personisko cilvēcisko sajūtu un citu cilvēku cilvēcisko sajūtu.
Vai svarīgi runāt par neveiksmēm uzņēmējdarbībā? Kā uzņēmējam var palīdzēt biznesa konsultants?
Parunāsim par Jāņa pieredzi!