Mūsdienās bieži vien labu apkalpošanu klients vērtē augstāk par produkta kvalitāti. Tā ir pozitīva emocionālā pieredze, kas motivē cilvēku atgriezties atkārtoti. Ņemot vērā piesātināto uzņēmējdarbības vidi, plašo piedāvājumu, laika trūkumu, sociālo tīklu un interneta ietekmi, viens no uzņēmēja svarīgākajiem rīkiem ir tieši klientu serviss. Tas paaugstina gan klientu apmierinātību un lojalitāti, gan uzņēmuma reputāciju un, protams, ienākumus.
Tehnoloģiju attīstība ienes pārmaiņas arī klientu apkalpošanā. Šodien pircējs vai pakalpojuma saņēmējs vērtē visu servisu kopumā, nevis tikai pieredzi ar pārdevēju, administratoru un citiem uzņēmuma darbiniekiem. Iespēja norēķināties ar karti ir kļuvusi par būtisku klienta servisa daļu. To apzinoties, arī Swedbank iet līdzi laikam un piedāvā mūsdienīgu un ērtu ierīci – mini termināli. Tas sniedz iespēju pieņemt karšu maksājumus jebkurā vietā, kur vien pieejams internets. Vairāk informācijas šeit.