27. nov, 2024

Swedbank biznesa klienti tagad var saņemt maksājumus, veicot naudas pieprasījumu mobilajā lietotnē

Swedbank biznesa klientiem tagad ir pieejams ātrs un ērts veids, kā saņemt maksājumus par saviem produktiem vai pakalpojumiem, veicot naudas pieprasījumu Swedbank mobilajā lietotnē.

Līdzīgi kā šī funkcionalitāte līdz šim bija pieejama privātpersonām, lietotnē tiek sagatavota naudas pieprasījuma saite vai QR kods, ko ērti kopīgot vai nosūtīt, izmantojot tikai viedtālruni.

Lietotāji varēs sagatavot līdz 50 pieprasījumiem dienā un 200.00 eiro ir maksimālā summa vienam naudas pieprasījumam. Vienu pieprasījumu var atvērt līdz 100 reizēm. Maksājumus uzņēmuma kontā būs iespējams saņemt no Swedbank, SEB un Citadele banku klientiem.

Kā tas darbojas:

  1. Pieslēdzieties Swedbank mobilajai lietotnei biznesam savā viedtālrunī;
  2. Izvēlieties lietotnes izvēlnes sadaļu "Maksājumu pieņemšana" - "Naudas pieprasījums";
  3. Izvēlēties kontu, kurā vēlaties saņemt naudu.

Lai izmantotu Naudas pieprasījumu Swedbank mobilajā lietotnē, nav nepieciešams līgums; šī funkcionalitāte ir pieejama jaunākajā mobilās aplikācijas versijā jau šobrīd. Lietotājiem pakalpojums būs pieejams bez maksas līdz 2025. gada 21. maijam, savukārt pēc tam maksa par pakalpojumu saskaņā ar Cenrādi tiks ieturēta tikai par naudas pieprasījuma rezultātā saņemtu maksājumu.  

Paredzams, ka naudas pieprasījuma funkcija būs iecienīta norēķinu metode klātienes tirdzniecības vietās kā alternatīva skaidras naudas norēķiniem. Naudas pieprasījumu var izmantot arī kā atgādinājumu par regulāriem maksājumiem.

Naudas pieprasījums ir Swedbank privātpersonu klientu augstu novērtēta mobilās lietotnes funkcionalitāte, un šobrīd varam šo risinājumu piedāvāt arī saviem biznesa klientiem.

Uzzināt vairāk šeit.