E-komercijas sarunas: Kā pārvērst mīlestību pret hokeju par globālu biznesu?

“E-komercijas sarunās” tiekamies ar uzņēmēju Jāni Leitānu, kompānijas "Sport Revolution" dibinātāju, lai uzzinātu, kā no personīgās aizraušanās ar sportu radīt globālu biznesu.

  • Kā atrast nišu ar lielu potenciālu pasaules mērogā?
  • Kāpēc intelektuālais īpašums ir būtiska konkurences priekšrocība?
  • Vai pārdošana Amazon platformā ir tik viegla, kā šķiet no malas?
  • Kā pārvaldīt pārdošanu dažādos tirgos un kanālos – iekšējie resursi vai ārpakalpojums?
  • Kas jāņem vērā, lai e-komercijas loģistika būtu efektīva un ātra?
  • Kā jaunākās maksājumu tendences maina tirgu un ietekmē patērētāju uzticību?

Kad Jānis Leitāns sāka radīt inovatīvus treniņu rīkus hokejam, viņu vadīja personīgā aizraušanās un vēlme radīt ko tādu, kas palīdz sportistiem trenēties efektīvāk. Pakāpeniski attīstot produktu klāstu un izprotot starptautiskā tirgus nianses, "Sport Revolution" ar zīmoliem "Hockey Revolution", "Better Hockey" un "Inout Flooring" ir guvis stabilu pozīciju savā nišā Eiropā un Ziemeļamerikā.

Jānis uzsver – uzņēmējdarbībā veiksmes atslēga ir spēja ātri pielāgoties pārmaiņām un pieņemt drosmīgus lēmumus arī neskaidrības apstākļos. Kad sākās Covid-19 pandēmija un tradicionālie tirdzniecības kanāli praktiski apstājās, “Sport Revolution” spēja ātri pārorientēties uz e-komerciju, attīstot pārdošanu tiešsaistē un izveidojot efektīvu loģistikas tīklu Eiropā un Ziemeļamerikā. Viens no pamatiem šādai spējai bija lēmumu pieņemšana, balstoties uz konkrētiem datiem – nevis izjūtām vai minējumiem. Jānis uzsver, ka regulāra analītika par pārdošanas kanālu efektivitāti, klientu paradumiem un tirgus tendencēm ir bijusi izšķiroša, lai ātri testētu jaunas idejas, atpazītu, kas darbojas vislabāk, un optimizētu gan produktu piedāvājumu, gan izmaksu struktūru.

Noskaties video un iegūsti praktiskus padomus, kā arī tavs bizness var kļūt par globālu veiksmes stāstu!

Vēlies vairāk vērtīgu padomu no ekspertiem? Apmeklē: Swedbank e-komercijai.