No klātienes veikala līdz e-komercijai: SIA “SB UN PARTNERI ” stāsts

“Swedbank e-komercijas sarunās” tiekamies ar uzņēmuma “SB UN PARTNERI” dibinātāju un vadītāju Sabīni Becu, lai uzzinātu viņas pieredzi, attīstot e-komercijas risinājumus uzņēmuma vajadzībām.

  • Kāpēc uzņēmumam nepieciešams e-veikals?

  • Kā e-veikals var atvieglot procesus uzņēmumā un palīdzēt trīskāršot apgrozījumu ar teju to pašu darbinieku skaitu?

  • Kā izveidot e-veikalu, kas ir ērts ne tikai gala patērētājam, bet arī sadarbības partneriem?

Skaties video un uzzini atbildes uz šiem jautājumiem, kā arī citus vērtīgus ieteikumus no pieredzējušās uzņēmējas Sabīnas Becas.

E-komercijas celmlauži Latvijā

Uzņēmums “SB UN PARTNERI” e-komercijas potenciālu saskatīja vēl tad, kad citi konkurenti par to pat nedomāja. Pirms 20 gadiem uzņēmumam bija sava digitālā vizītkarte jeb mājaslapa, kurā bija atrodami arī dažādi produktu katalogi. Laikam ejot, pēc desmit gadiem tika nolemts digitālās iespējas paplašināt, izveidojot funkcionālu e-veikalu, kas būtu ērts gan sadarbības partneriem (galdniekiem, dizaineriem, durvju un logu ražotājiem u.c.), gan gala patērētājiem. Šobrīd uzņēmuma e-veikals svin jau 10 gadu jubileju un šajā laikā pieredzējis arī iespaidīgas pārmaiņas.

Ērtība lietotājam kā prioritāte

Sabīne ir pārliecināta, ka e-veikals ir kā papildinošs elements klātienes tirdzniecībai - ja pirmajā reizē klienti bieži vēlas apskatīt un pārbaudīt preci klātienē, tad atkārtotiem pasūtījumiem e-veikals ievērojami atvieglo procesu gan klientam, gan sadarbības partneriem, gan pašam uzņēmumam. Tomēr svarīgi izvērtēt, cik ērti lietojams ir e-veikals dažādām vajadzībām, tāpēc “SB UN PARTNERI” e-veikalā piedāvā arī detalizētu informāciju, tai skaitā attēlus, rasējumus, piegādātāju katalogus un tehniskos aprakstus, lai arī profesionāļi visu nepieciešamo informāciju varētu iegūt attālināti. Tāpat būtiska ir arī dažādu maksājumu metožu nodrošināšana un ērtums e-veikalā atrast nepieciešamo preci bez liekas aizķeršanās.

Skaties video un uzzini, kādi vēl ir Sabīnes ieteikumi kvalitatīvam e-veikalam, lai klienta pirkumi pēdējā brīdī “nenorautos”.