Maksājumu karte – pastkastītē
Ja ir nepieciešama jauna karte, to var pieteikt internetbankas sadaļā “Manas kartes”. Saņemšanas veidu izvēlieties “Pa pastu” un gaidi, kad pastnieks to iemetīs pastkastītē. Tas notiek dažu dienu laikā un ir izdevīgāk nekā filiāles apmeklējums. Turpat var nomainīt arī atjaunotās kartes saņemšanas vietu un aktivizēt saņemto karti. Vērts atcerēties, ka atjaunoto karti var aktivizēt arī līdz ar pirmo darījumu bankomātā vai veicot pavisam ikdienišķu pirkumu veikalā.
Kartes bloķēšana
Ja karte nozaudēta, to “apēdis” bankomāts vai ir aizdomas par zādzību, ieteicams to nobloķēt. Šo darbību var veikt gan internetbankā, gan mobilajā lietotnē. Ja karte tomēr 10 dienu laikā atrodas, internetbankā vari to aktivizēt no jauna, bet, ja ir aizdomas par zādzību, labāk uzreiz pasūtīt jaunu karti.
Apdrošināšanas gadījuma pieteikšana
Ja esi Swedbank apdrošināšanas klients un ir noticis apdrošināšanas gadījums, vienkārši piesaki atlīdzību internetbankas sadaļā “Apdrošināšana”.
Smart-ID instalēšana jaunā viedierīcē
Ja tiek nomainīts telefons un jaunajā ir nepieciešams instalēt Smart-ID, to var ērti izdarīt, izmantojot abas ierīces. Vecajā ierīcē nav nepieciešama SIM karte, vien interneta pieslēgums. Kā to izdarīt mājas apstākļos, uzzini šeit.
Pārskaitījumu maksājumu limitu palielināšana internetbankā
Ja gadās kāds lielāks maksājums un esošais pārskaitījumu limits internetbankā nav pietiekams, to internetbankā var ātri un ērti palielināt. Lai veiktu izmaiņas, dodies uz sadaļu Maksājumi, konti -> Maksājumu limiti un lietotāju pārvaldība.
Kartes limitu palielināšana
Ja gadās kāds lielāks pirkums ar karti, limitu maksājumiem ar karti tirdzniecības vietās var palielināt internetbankas sadaļā Kartes > Manas kartes vai mobilās lietotnes sadaļā Kartes.
Tomēr aicinām ņemt vērā – ja palielināsi limitu konkrētam darījumam, pēc tam neaizmirsti atkal to samazināt, un tas attiecas gan uz pārskaitījumiem, gan kartēm. Tā tu rūpēsies par savu finanšu drošību.
Mobilo paziņojumu pieslēgšana
Lai tu vienmēr būtu informēts par darījumiem savā kontā, mobilajā lietotnē ir pieejama paziņojumu (push notifications) iespēja. Tā ļauj saņemt dažādus paziņojumus par darījumiem ar karti. Pieslēgšanas instrukcija atrodama šeit. Vēl viens ieguvums – ja līdz šim par kontā ienākošajām summām saņēmi maksas īsziņas, mobilie paziņojumi ir bez maksas.
Patēriņa finansēšanas produkti
Ja rodas nepieciešamība pēc papildu naudas līdzekļiem, aizpildi pieteikumu internetbankā. Turpat saņemsi arī atbildi un iespēju parakstīt līgumu. Turklāt internetbankā patstāvīgi var arī veikt izmaiņas arī esošajos kredītlīgumos.
Ievēro – šie gan ir tikai daži no jautājumiem, kurus var atrisināt, nedodoties uz filiāli. Lai uzzinātu vairāk, ieskaties internetbankā!
Vadims Frolovs, Swedbank Klientu servisa pārvaldes vadītājs, norāda: “Vairums mūsu klientu jau tagad izmanto iespēju vismaz 9 no 10 ikdienas finanšu jautājumiem sakārtot ar mobilās lietotnes vai internetbankas palīdzību. Tagad vairs nekur nav jāiet, lai, piemēram, kļūtu par Swedbank klientu, pieteiktu jaunu karti, saņemtu to pa pastu un digitāli kontrolētu citas savas finanšu lietas tur, kur tas ir visērtāk. Banka vienmēr ir līdzi – datorā vai viedtālrunī.”
Kā ar mums sazināties?
Ikdienišķu jautājumu ātrai noskaidrošanai internetbankā ir pieejams čats. Savukārt, ja atbilde nav tik steidzama, vari mums uzrakstīt bankas ziņojumu.
Saņemt informāciju vai konsultāciju var arī zvanot 67444444. Atbildēsim uz taviem jautājumiem darbdienās no plkst. 8.00 līdz 19.00. Pārējā laikā pieejama karšu un pieejas kodu bloķēšana, kā arī atbalsts apdrošināšanas gadījumos.
Savukārt, ja nepieciešama padziļināta konsultācija vai jautājums nav tik steidzams, piesaki tikšanos filiālē, telefona zvanu vai video konsultāciju. Ja plāni mainās, to var viegli atcelt vai pārcelt.
Var noderēt arī:
- Kā pašam atjaunot Smart-ID, ja nomainīts telefons?
- Kā reģistrēt Smart-ID, neizejot no mājām?
- Kā kļūt par bankas klientu, neapmeklējot filiāli? Risinājums – video zvans
- Lai palīdzētu radiem pārvaldīt viņu naudu internetbankā, nav jāiet uz filiāli
- Kā senioram pašam ērtāk saņemt bankas pamatpakalpojumus?