Kopš februāra Swedbank piedāvā saviem klientiem jaunu, ērtu un inovatīvu līdzekli, kā lietot internetbanku – mobilo lietotni Smart-ID. Tā ir tikai jāielejupielādē no AppStore (iOS 8.0 un jaunāka) vai Google Play (Android versija 4.1 un jaunāka), jāpiereģistrējas ar kodu karti vai kodu kalkulatoru.
Kāpēc tas ir noderīgi tieši uzņēmējiem?
Vairākumā uzņēmumu daļa strādājošo ikdienas darbu veikšanai lieto internetbanku. Līdz šim izplatītākais risinājums bija atsevišķs kodu kalkulators katram lietotājam. Tagad varam piedāvāt jaunu risinājumu ar iespēju ietaupīt, jo Smart-ID ir bezmaksas risinājums. Vajag tikai lejupielādēt lietotni Smart-ID, reģistrēt kontu un izveidot 2 PIN – PIN1, lai pieslēgtos internetbankai vai mobilajai lietotnei, un PIN2, lai veiktu maksājumus vai parakstītu līgumus.
Smart-ID tiek reģistrēts konkrētajam lietotājam, līdz ar to katrs uzņēmuma darbinieks, kam ir tiesības veikt darbības internetbankā, var lejupielādēt lietotni un izveidot savu Smart-ID kontu. Attālināto bankas pakalpojumu līgumā norādīto lietotāju tiesības saglabājas, izmantojot Smart-ID. Turklāt neatkarīgi no tā, vai viedtālrunis ir reģistrēts fiziskajai vai juridiskajai personai, Smart-ID konts tiek reģistrēts konkrētam lietotājam. Tas atvieglos dzīvi arī uzņēmuma īpašniekam, grāmatvedim vai citai personai, kam ir piešķirtas darījuma apstiprināšanas tiesības – darījumu varēs apstiprināt no jebkuras vietas jebkurā laikā savā viedtālrunī un nebūs līdzi jānēsā kodu karte vai kodu kalkulators. Tas attiecas arī uz tik bieži lietoto konta pārskatu un maksājumu dubulto apstiprināšanu.
Turpmākā attīstība
Jau tuvākajā nākotnē Smart-ID plānots papildināt ar šādām jaunām, uzņēmējiem noderīgām funkcijām:
- iespēja attālināti parakstīt daudzveidīgus līgumus, piemēram, Bank Link (internetbankas maksājumu pieslēgums internetā), POS termināli jeb karšu pieņemšanas ierīci, pasūtīt biznesa karti;
- ja ir parakstīts Attālināto bankas pakalpojumu līgums, jau tuvākajā nākotnē ar Smart-ID būs pieejams arī internetbankas lietotāju administrēšanas rīks – iespēja pievienot vai atvienot lietotājus, mainīt limitus, piekļuves kontiem utt. Patlaban šādu izmaiņu veikšanai jāierodas filiālē, tāpēc jauninājumi būtiski ietaupīs uzņēmēju laiku un sniegs papildu ērtības.
Lejupielādējiet Smart-ID, reģistrējiet Smart-ID kontu un lietojiet esošās un topošās iespējas internetbankā! Izmantojiet Smart-ID – bankas pakalpojumiem viedierīcē, kas sniedz iespēju ikdienā nenēsāt līdzi kodu karti un kalkulatoru.