Nauda

9 lietas, kas jāzina, ja ikdienā izmanto Swedbank mobilo lietotni

Swedbank mobilajai lietotnei apritējuši jau vairāk kā 10 gadi, un šobrīd tā kļuvusi par populārāko bankas mobilo lietotni Latvijā.

Lai radītu arvien ērtākus finanšu risinājumus ikdienas vajadzībām, mobilā lietotne regulāri tiek papildināta ar dažādām jaunām iespējām. Uzzini par 9 noderīgām funkcijām Swedbank mobilajā lietotnē, kas arī tavus ikdienas finanšu jautājumus var palīdzēt risināt daudz ērtāk!

1. Veic starptautiskos maksājumus

Starptautiskie maksājumi pieejami 28 izplatītākajās valūtās Latvijā. Ja esi iOS vai Android viedtālruņa lietotājs, starptautiskos maksājumus vari veikt ērti un droši, izmantojot Swedbank lietotni.

2. Apskati savas kartes PIN kodu

Swedbank mobilajā lietotnē aizmirsto PIN kodu vari apskatīt jebkurā brīdī neierobežotu skaitu reižu. Maksājumu kartes PIN kods telefona ekrānā būs redzams 30 sekundes, un, ja šajā laikā nepaspēji to iegaumēt, autorizējies atkārtoti un kodu redzēsi vēlreiz.

3. Izmanto biometriju kā autorizēšanās veidu

Pievienojies lietotnei un apstiprini maksājumus ar pirksta nospiedumu vai sejas atpazīšanas funkciju jeb biometriju. Biometriskie dati ir ērtākais un ātrākais veids, kā autorizēties lietotnē, jo nav jāatceras un jāievada nekādi kodi. Tas ļauj apskatīt konta atlikumu dažu sekunžu laikā, apstiprināt maksājumus līdz 100 eiro, kā arī piekļūt internetbankai bez papildu autorizēšanās.

4. Maksā ar viedierīci

Izmantojot viedtālruni - Apple Pay iOS ierīcēm, Google Pay™ un mobilos bezkontakta maksājumus Android tālruņiem - viegli un ērti iespējams norēķināties par saviem pirkumiem, neizņemot karti no sava maka! Tas ir drošs un parocīgs veids, kā norēķināties par pirkumiem lielākajā daļā veikalu Latvijā un citviet pasaulē.

5. Izmanto Krājrīku un uzkrāj ar katru pirkumu

Izvēloties kartes maksājuma noapaļošanas funkciju, pirkuma atlikums tiek pievienots tavam izvēlētajam uzkrājumam. Piemēram, samaksājot par pirkumu 2,35 eiro, uz Krājrīku no tava norēķinu konta tiks pārskaitīti 0,65 eiro. Iespējams uzstādīt vienu vai vairākus uzkrājuma mērķus, un pieslēgt arī regulāro maksājumu, lai sasniegtu savus mērķus ātrāk.

6. Seko līdzi saviem izdevumiem sadaļā Mans budžets

Tas parādīs, kādi izdevumi tev ir dažādās kategorijās, piemēram, cik daudz tērē pārtikai, cik izklaidei. Tādējādi būs iespēja novērtēt patieso kopsummu, ko ik mēnesi atvēli dažādām lietām, lai zinātu, kur rast iespēju ietaupīt. Lai sāktu izmantot Mans budžets mobilajā lietotnē, sadaļā “Pārskats” spied uz saites “Skatīt detalizēti”. Dod savu piekrišanu un izdevumu pārskats automātiski parādīsies mobilajā lietotnē.

7. Pārskaiti naudu citiem, izmantojot tikai saņēmēja tālruņa numuru

Lai veiktu naudas pārskaitījumu kādai personai, bankas konta numurs vairs nav obligāts – pietiek zināt tikai saņēmēja tālruņa numuru. Šādi maksājumi pieejami Swedbank lietotnē, un tos var veikt ne tikai starp Swedbank, bet arī citu banku klientiem. Lai varētu saņemt šādu maksājumu, mobilajā lietotnē piesaisti savu tālruņa numuru savam bankas kontam. Savukārt, lai ērti šādā veidā pārskaitītu naudu, aicini arī draugus piesaistīt tālruņa numuru bankas kontam. Ja pats un draugs esat piesaistījuši tālruņa numuru lietotnei tad, veicot jaunu pārskaitījumu, atrodi saņēmēju savos kontaktos vai ievadi tālruņa numuru manuāli, un tas arī viss.

8. Saņem nepieciešamo pārskaitījumu, nosūtot pieprasījumu īsziņā, e-pastā vai ātrajā ziņojumā

Kad nepieciešams saņemt naudu no drauga vai paziņas kādam kopīgam pirkumam, vairs nevajag meklēt sava konta numuru un sūtīt to tālāk. Tagad pietiek, ja lietotnē naudas pieprasījumu sagatavo pats - norādi konkrētu summu un maksājuma mērķi, izvēlies, kā nosūtīsi pieprasījuma saiti, atrodi attiecīgo personu no sava kontaktu saraksta un gatavs. Viena pieprasījuma maksimālā summa ir 500 EUR.

9. Personificē savu lietotni, nomainot kontu nosaukumus un pievienojot emocijzīmju ikonas, lai ērtāk pārskatīt lietotnē pieejamo informāciju

Uzkrājumu kontiem pievieno attēlus, vizualizējot savu mērķi, kā arī uzstādi mērķa summu, ko vēlies sasniegt.

Tāpat, protams, Swedbank mobilajā lietotnē klienti – gan privātpersonas, gan uzņēmumi - var uzraudzīt savus kontus un maksājumus, pārvaldītu savas kartes, tostarp vajadzības gadījumā tās nobloķētu un atbloķētu, kā arī saņemtu ātros paziņojumus par darījumiem un izmantotu citus pakalpojumus.

Aptauja

🚗Vai esi apsvēris domu par esošā auto nomaiņu?

Jaunākie raksti

Saistītais kalkulators

Swedbank Biznesam raksti