Nauda

5 lietas, kas jāzina, ja ikdienā izmanto Swedbank mobilo lietotni

Swedbank mobilajai lietotnei nupat apritēja 10 gadi, un šobrīd tā kļuvusi par populārāko bankas mobilo lietotni Latvijā.

Lai radītu arvien ērtākus finanšu risinājumus ikdienas vajadzībām, mobilā lietotne regulāri tiek papildināta ar dažādām jaunām iespējām. Uzzini pēdējā laika jaunākās funkcijas, ko piedāvā Swedbank mobilā lietotne.  

  1. Pievienojies un apstiprini maksājumus ar pirksta nospiedumu vai sejas atpazīšanas funkciju jeb biometriju. Biometriskie dati ir ērtākais un ātrākais veids, kā autorizēties lietotnē, jo nav jāatceras un jāievada nekādi kodi. Izmanto savus visunikālākos datus – pirksta nospiedumu vai sejas atpazīšanas funkciju. Tas ļauj apskatīt konta atlikumu dažu sekunžu laikā, apstiprināt maksājumus līdz 100 eiro, kā arī piekļūt internetbankai bez papildu autorizēšanās.
  1. Maksā, izmantojot viedtālruni, ar Apple Pay iOS ierīcēm, Google Pay™ un mobilos bezkontakta maksājumus Andriod tālruņiem. Tas ir drošs un parocīgs veids, kā norēķināties par pirkumiem lielākajā daļā veikalu Latvijā un citviet pasaulē.
  1. Izmanto Krājrīku un uzkrāj ar katru pirkumu. Tas nozīmē, ka, izvēloties kartes maksājuma noapaļošanas funkciju, pirkuma atlikums tiek pievienots tavam izvēlētajam uzkrājumam. Piemēram, samaksājot par pirkumu 2,35 eiro, uz Krājrīku no tava norēķinu konta tiks pārskaitīti 0,65 eiro. Turklāt ir iespēja uzstādīt vienu vai vairākus uzkrājuma mērķus, un pieslēgt arī regulāro maksājumu, lai sasniegtu savus mērķus ātrāk.
  1. Seko līdzi saviem izdevumiem sadaļā Mans budžets. Tas parādīs, kādi izdevumi Tev ir dažādās kategorijās, piemēram, cik daudz tērē pārtikai, cik izklaidei. Tādējādi būs iespēja novērtēt patieso kopsummu, ko ik mēnesi atvēli dažādām lietām, lai zinātu, kur rast iespēju ietaupīt. Lai sāktu izmantot Mans budžets mobilajā lietotnē, vispirms sadaļā “Pārskats” spied uz saites “Skatīt detalizēti”. Dod savu piekrišanu un izdevumu pārskats automātiski parādīsies mobilajā lietotnē.
  1. Pārskaiti naudu citiem, izmantojot tikai saņēmēja tālruņa numuru. Lai veiktu naudas pārskaitījumu kādai personai, bankas konta numurs vairs nav obligāts – pietiek zināt tikai saņēmēja tālruņa numuru. Šādi maksājumi pieejami Swedbank lietotnē, un tos var veikt ne tikai starp Swedbank, bet arī citu banku klientiem. Lai varētu saņemt šādu maksājumu, mobilajā lietotnē piesaisti savu tālruņa numuru savam bankas kontam. Savukārt, lai ērti šādā veidā pārskaitītu naudu, aicini arī draugus piesaistīt tālruņa numuru bankas kontam. Ja pats un draugs esat piesaistījuši tālruņa numuru lietotnei tad, veicot jaunu pārskaitījumu, atrodi saņēmēju savos kontaktos vai ievadi tālruņa numuru manuāli, un tas arī viss.

Tāpat, protams, Swedbank mobilajā lietotnē klienti – gan privātpersonas, gan uzņēmumi - var uzraudzīt savus kontus un maksājumus, izmantojot logrīku, lai ātri pārbaudītu konta atlikumu, pārvaldītu savas kartes,  tostarp vajadzības gadījumā tas nobloķētu un atbloķētu, kā arī  saņemtu ātros paziņojumus par darījumiem un izmantotu citus pakalpojumus.