19. aug, 2020

Ēriks Stendzenieks: Kas mainījies? Kas palicis? Un ko tagad iesākt?

Katrs uzņēmējs periodā starp COVID viļņiem lauza galvu, kas no pārmaiņām patērētāju domāšanā, gaidās, lēmumu pieņemšanā un rīcībā ir uz palikšanu un kas pazudīs, dzīves ritumam atgriežoties vecajās sliedēs.

Vienlaikus – vai atgriešanās pie pazīstamā un ierastā vispār notiks jelkad?  Tomēr uzņēmuma dzīvei jāturpinās arī šajos nenoteiktības apstākļos, uzņēmējiem jāpieņem lēmumi, uzņēmumam jāturpina attīstība – kas ir tie drošie piegājieni, kas izrādīsies trāpīgi, lai arī kā situācija attīstītos? Kas ir liekais, no kā atteikties? Kādiem lēmumiem šis ir vispiemērotākais laiks?

  • Kādām acīm Tu redzi šodienas situāciju? Sniedz savu vērtējumu par svarīgāko biznesā pašnovērtējuma testā.

Lai izpildītu testu, spied šeit!

 

Salīdzini savu redzējumu ar reklāmas un komunikācijas eksperta Ērika Stendzenieka pārdomām videolekcijā, kas ievada mācību programmu uzņēmējiem pārmaiņu laikā: “Šis ir laiks, kad jāpāriet uz maigo pārdošanu. Radošums atkal ir karalis.”

 

Ērika Stendzenieka pārdomu stāsta kopsavilkums:

 

Iedvesma stāstā izskanējušo biznesa pieeju pieņemšanai:

  •  Patiesums
  • Cilvēcība
  • Humors
  •  Minimālisms