- Kas ir klientu lojalitāte un vai to var nopirkt?
- Kā veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem?
- Vai e-pasta mārketings ir vēsture?
- Kādas saziņas platformas kļūst aizvien populārākas un jau pierādījušas savu efektivitāti?
- Vai drīkstam darīt visu ar sev pieejamiem klientu datiem?
Skaties video un uzzini atbildes uz šiem jautājumiem, kā arī saņem vērtīgus padomus veiksmīgai uzņēmuma komunikācijai ar klientiem.
Ilgtermiņa attiecības – panākumu atslēga
Kā skaidro Jānis Karāns, klientu lojalitāte nav tikai īstermiņa atlaides un labumu piedāvājumi. Tā ir ilgtermiņa attiecību veidošana, ko panāk ne tikai ar īpašiem piedāvājumiem, bet gan ar personalizētu un uz uzmanību balstītu komunikāciju. Ja klientu loks ir plašs, protams, pieejami arī dažādi automātiskie saziņas kanāli, taču arī šeit nepieciešama pielāgota pieeja, lai ne tikai iegūtu jaunus klientus, bet arī veicinātu atkārtotos pirkumus no jau esošajiem e-veikala apmeklētājiem.
Vērtīgākais resurss jau ir pieejams – klientu datu bāze
Kā skaidro Jānis, viens no vērtīgākajiem resursiem kvalitatīvai saziņai ar klientiem ir uzņēmuma klientu datu bāze, taču svarīgi to izmantot korekti. Pirmkārt, jāņem vērā, vai uzņēmumam ir klientu piekrišana datu izmantošanai un kādā apjomā pieejamo informāciju var izmantot tālākā komunikācijā. Tas pats attiecas arī uz automātiskajiem komunikācijas kanāliem – to būtiski balstīt uz datiem. Nesūtām visiem visu, cerot, ka kāds kaut ko nopirks. Tā vietā analizējam, kāda ir pircēju attiecība ar zīmolu un pielāgojam komunikāciju viņu vajadzībām.
Uzzini vairāk par ilgtermiņa attiecību veidošanu ar e-veikala klientiem un veiksmīgākos digitālā mārketinga komunikācijas piemērus sarunā ar Jāni Karānu.
-
Citu jomas ekspertu padomus un pieredzi uzzini šeit: Swedbank e-komercijai